wElcOmE~

welcome 2 this site....
inilah first blog sy....x de la speacial sgt, just simple2 jerk..^^
site ni plk sy buat utk memenuhi mse lpg n suke2 nk buat..huhu
mmg byk lagu n video kt dlm nie, coz sy mmg minat dgr lagu..:)
harap korang yg visit kt snie....enjoy la layan lagu, video n cerita2 yg sy sediakan okey~
klu nak comment ape2 or nk bg saranan...boleh la tlz di ruangan 'chatting area'.....
alright la...tue je nk bg taw kt kowrg....
papai.....:-h

sorry sorry ~ super junior (korea)

RING DING DONG

aBoUt mY LiFe

Saya bersekolah di SMKJ(F) dan telah menyertai pergerakan puteri islam malaysia (PPIM) sebagai unit beruniform di sekolah. Tempat kediaman saya terletak di Felda Gugusan Jelai (F) yang berada di kawasan luar bandar. Antara kecermelangan yang pernah saya perolehi adalah tersenarai dalam 10 pelajar terbaik program skor A PMR 2009. Saya baru sahaja menjalani peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) pada 7 September 2009 dan telah menduduki 9 subjek kesemuanya. Aktiviti sukan yang saya ceburi adalah permainan catur. Pihak sekolah saya lebih menjurus kearah teknologi maklumat dan ini telah dibuktikan melalui pemasangan internet tanpa wayar (wireless) di sekitar sekolah. Antara kejayaan yang telah saya capai di sekolah adalah telah mewakili daerah Gemas ke Karnival Pendidikan Pencegahan Dadah. Guru disiplin memainkan peranan dlm membentuk disiplin pelajar yang tinggi serta dibantu oleh para pengawas sekolah SMKJ(F). Sekolah ini juga telah menubuhkan sebuah organisasi iaitu BADAR. Aktiviti kokurikulum sekolah ini adalah sangat membanggakan sehingga sekolah ini telah diiktiraf sebagai pusat kecemerlangan olahraga. Walaupun SMKJ(F) tidak mempunyai pelajar yang berbilang kaum tetapi konsep 1 Malaysia tetap diamalkan dalam kalangan pelajar sekolah. Sekian terima kasih dan Salam 1 Malaysia......

0 comments:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 ~sweet blogger~ |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.